Cum pot trimite un produs in garantie?
Pentru a trimite un produs in garantie, va rugam completati urmatorul formular:Click aici pentru formularul de garantie
Pentru o cat mai eficienta rezolvare a problemelor intampinate, va rugam sa ne furnizati cat mai multe informatii despre probleme intampinate (defectiunea, conditiile in care s-a produs / se poate reproduce, imagini/video, etc.)
Inainte de a completa formularul de garantie, va rugam asigurati-va ca toate produsele pe care doriti sa le trimiteti sunt ambalate corespunzator (ambalaj cu suport dur). In cazul in care produsele dvs. vor suferi defecte ca urmare a ambalarii necorespunzatoare pentru conditiile de transport, aceste produse vor pierde dreptul de garantie!
Care este perioada de garanție?
Produsele Alessandro Design beneficiază de garanție de 24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate dispun de garanție pentru o perioadă de doar 12 luni. Anumite produse pot avea o perioadă de garanție mai scurtă în funcție de durata medie de utilizare a produsului.
Care sunt tipurile de garantie?
Garantia standard
Pentru toate produsele vândute și livrate de ALESSANDRO DESIGN, primesti certificat de garantie conform legislației în vigoare.Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției. Pentru persoanele juridice, garanția standard este de 12 luni de la data achiziției. Garantia este valabila pentru viciile de fabricatie si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare a produselor si a uzurii fizice prin utilizare.
Garantia extinsa.
Garanția extinsa asigura extinderea perioadei de garanție standard a produselor cu +1 an. Acest serviciu se achizitioneaza optional impreuna cu produsul sau retroactiv pe perioada de garantie, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:- Remedierea defectelor de fabricatie;
- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;
- Inlocuirea produsului cu unul identic ori cu specificatii tehnice si functionalitati asemanaroare sau restituirea contravalorii produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite prin certificatul de grantie.
Aceste servicii vor fi disponibile doar pentru anumite produse care au valoarea mai mare de 99 RON.
Cum se realizează garanția?
Pașii pentru trimiterea în garanție:
Pentru a trimite un produs în garanție trebuie să urmați câțiva pași simpli:
- Deconectați produsul de la rețeaua de energie sau de la rețeaua de apă în cazul bateriilor sanitare (solicitați ajutorul unui profesionist)
- Demontați produsul exact așa cum a sosit atunci când a fost achiziționat
- Ambalați produsul în cutia originală sau în cutie de carton dur și securizați cu folie cu bule sau ziare ori reviste
- Completati urmatorul formular: Formular de garantie
- Optional puteti contacta serviciul de relații clienți și anunțați problema dvs. (să aveți pregătit numărul de comandă sau numărul de telefon de pe care ati plasat comanda.)
Contact:
Whatsapp: 0723029676
Telefon: 0215557252
Email: [email protected]