Care este termenul de livrare?
- Termenul de livrare este 1-3 zile lucratoare.
- In cazul produselor tip 'precomanda', termenul poate fi de 2-4 zile lucratoare.
- Produse aflate in depozite externe (inafara Romaniei) au un termen de 4-9 zile lucratoare.
Comenzile plasate pana in ora 12, pentru care exista stoc, vor fi in majoritatea timpului predate catre curier in aceeasi zi. Peste 80% din coletele predate serviciului de curierat sunt livrate a doua zi.
Aceste informatii sunt disponibile si in pagina de produs, unde este afisata data estimata de livrare.
Cum pot urmari comanda mea?
Odata cu confirmarea comenzii veti primi pe e-mail un link de unde puteti vizualiza statusul comenzii dvs. In acea pagina puteti urmari statusul expedierii dvs. apasand pe butonul "Urmarirea coletului". Daca acest buton nu este vizibil atunci
comanda dvs. inca nu a fost predata serviciului de curierat.
Dupa predarea coletelor catre curier, veti primi intr-un alt e-mail atat numarul AWB-ului cat si link-ul de tracking al curierului ce se va ocupa de livrarea comenzii dvs.
Livrarea prin easyBox
Anumite produse Alessandro Design pot fi livrate si prin easyBox, in functie de dimensiunea lor. Produsele pentru care este disponibila aceasta optiune sunt marcate explicit in pagina de produs cu urmatorul badge:
Disponibil prin easyBox
Atentie: Momentan pot fi livrate prin easyBox doar comenzile cu 1 singur produs.
Care este politica de livrare ?
1. Livrare pe tot teritoriul României:
- Costul livrării este de 21.99 lei pentru fiecare comandă
- Comenzile cu valoarea totală mai mare de 400 lei beneficiază de transport gratuit
- Pentru comenzile care necesită livrarea în mai multe pachete separate, datorită tipului de livrare diferit pentru produsele din comandă, se percepe taxa de transport pentru fiecare comandă în parte, dacă valorile acestor comenzi nu depășesc 400 lei.
2. Livrare în Bulgaria și Ungaria:
- Costul livrării este de 35.99 lei
3. Livrare în Grecia, Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Croația:
- Costul livrării este de 45.99 lei
3. Livrare în Grecia, Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Croația:
- Costul livrării este de 45.99 lei
4. Curierul utilizat pentru livrare este DPD sau SameDay.
- După preluarea comenzii, timpul estimat de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la data emiterii facturii și confirmarea stocurilor în depozit.
- Rezervarea produsului nu se face automat odată cu plasarea comenzii, deoarece există riscul ca unele produse să sufere avarii în timpul manipulării în depozit.
- În situații excepționale, când produsele nu sunt disponibile în stoc, termenul maxim de livrare poate ajunge la 30 de zile. Dacă în acest termen nu este posibilă aducerea produselor pe stoc și onorarea comenzii, aceasta va fi anulată automat.
5. Produse provenite de la alți furnizori din Uniunea Europeană:
- Unele produse disponibile în magazinul nostru provin de la furnizori din alte țări din Uniunea Europeană
- Termenul mai lung se datorează procesului de import și logistică internațională necesar pentru a asigura livrarea sigură și promptă a acestor produse.
- Aceste produse sunt marcate cu un termen de livrare estimat de 5-10 zile lucrătoare (vizibil in pagina produsului)
Vă rugăm să rețineți că facem toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare menționate și pentru a vă oferi cele mai bune servicii. În cazul în care apar întârzieri sau alte probleme neașteptate, vă vom informa în mod prompt și vom depune toate eforturile pentru a remedia situația.
Pentru orice alte întrebări sau clarificări, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0215557252 sau prin intermediul aplicației whatsapp la 0723029676.
Cum modific datele de livrare?
Puteti modifica datele de livrare prin urmatoarele mijloace:
- Pentru AWB-urile livrate de Dpd, veti primi un SMS cu link-ul expedierii dvs. Accesand pagina expedierii aveti optiunea de a modifica datele de livrare.
- Pentru AWB-urile livrate de SameDay, puteti accesa aplicatia "SAMEDAY App" de unde puteti modifica datele de livrare sau reprograma livrarea
- Ne puteti contacta telefonic la numarul de suport 021.555.7252 sau pe WhatsApp la 0723.029.676 iar un reprezentant Alessandro Design va actualiza datele de livrare ale comenzii dvs.
Ce este un AWB?
Într-un colet, veți găsi documente importante pe care ar trebui să le verificați. Cel mai evident dintre acestea este AWB-ul (Air Waybill), care este atașat PE colet, pe partea exterioară. AWB-ul este un document esențial care conține informații despre transportul coletului, cum ar fi detalii despre expeditor, beneficiar, conținutul coletului și instrucțiuni de livrare. Acesta servește ca dovadă a contractului de transport și vă permite să urmăriți statusul coletului folosind numărul AWB și codurile de urmărire asociate. În plus, poate exista și un manual de instrucțiuni generale, care oferă informații suplimentare despre produsele sau serviciile din colet și poate fi util în procesul de utilizare.