Produse ineligibile pentru retur !

Ce produse nu se pot returna ?

În general produsele comercializate de către Alessandro Design beneficiază de o perioadă de retur de 30 de zile de la data primirii coletului însă uneori există situații în care unele produse nu se pot returna nici în perioada de 30 de zile. Aceste produse sunt încadrate de către legea română și pot fi:

  • Produse care pot pune în pericol sănătatea consumatorului: produse de îngrijire personală, perii de păr, periuțe de dinți, sterilizatoare etc.
  • Produse realizate la comandă personalizate pentru un anume client etc.
  • Pentru a consulat lista completă vă rugăm să accesați legea 449/2003 de asemenea vă rugăm să citiți articolul complet de mai jos !

Citeste articolul complet !

Cum se poate returna un produs ?

Returul produselor pentru restituire:

Produsele comercializate de Alessandro Desing au o perioadă de retur de 30 de zile, acestea pot fi returnate urmând procedura specifică:

  • 1. Ambalați corespunzător produsul pentru transport, în cutia originală sau într-o cutie de carton dur care să protejeze produsul în timpul transportului (adaugați toate accesoriile care au venit înpreună cu produsul)
  • 2. Telefonați sau scrieți echipei noastre de suport.
  • 3. Așteptați sosirea curierului

Pentru mai multe detalii referitoare la procedura completă de retur vă rugăm să citiți și articolul de mai jos

Citeste articolul complet !

Pot returna un produs cu piese lipsă ?

Produse cu piese lipsă

Pentru comenzile pentru care doriți să solicitați returul iar produsele au piese lipsă se va proceda în felul următor:

Contactați serviciul de relații clienți și anunțați situația. Un reprezentant va prelua solicitarea dvs. pentru a fi evaluată și a vi se comunica suma diminuării ce se va realiza din totalul datorat pentru restituire. Aceste cazuri

Înțelegem AWBul DPD

AWB-ul DPD

Într-un colet, veți găsi documente importante pe care ar trebui să le verificați. Cel mai evident dintre acestea este AWB-ul (Air Waybill), care este atașat PE colet, pe partea exterioară. AWB-ul este un document esențial care conține informații despre transportul coletului, cum ar fi detalii despre expeditor, beneficiar, conținutul coletului și instrucțiuni de livrare. Acesta servește ca dovadă a contractului de transport și vă permite să urmăriți statusul coletului folosind numărul AWB și codurile de urmărire asociate. În plus, poate exista și un manual de instrucțiuni generale, care oferă informații suplimentare despre produsele sau serviciile din colet și poate fi util în procesul de utilizare. Asigurați-vă că verificați aceste documente pentru a vă asigura că aveți toate informațiile necesare și că puteți monitoriza eficient livrarea coletului.

Citeste articolul complet !