Atentie: Aceasta pagina face referire la politica de retur conform normelor legale. In cazul in care ati primit un produs necomform din punct de vedere estetic (spart, zgariat, ciobit, etc.) aveti obligatia de a ne anunta in termen de 72 de ore de la livrarea produselor.
Cum pot accesa formularul de retur?
Inainte de a completa formularul, va rugam asigurati-va ca toate produsele pe care doriti sa le trimiteti in garantie sau retur sunt ambalate corespunzator.
Odata ce ati completat formularul, acesta va fi revizuit de catre echipa Alessandro Design in decurs de 2 zile lucratoare. Veti fi informat pe e-mail cu detaliile AWB-ului de ridicare sau trimitere a produselor de catre / catre dvs. In cazul in care sunt necesare clarificari suplimentare, un reprezentant Alessandro Design va poate contacta telefonic sau pe WhatsApp.
Care este termenul de retur al produselor ?
Care sunt costurile pentru retur ?
In cazul in care doriti sa primiti contravaloarea produselor (restituire), se va aplica urmatoarea politica:
- Daca renuntati la achizitionarea produselor dvs. datorita unor neconformitati ale produsului (ex: defecte estetice, produs nefunctional sau incompatibil cu specificatiile) veti primi intreaga contravaloare (incluzand costul de transport).
- Daca renuntati la achizitionarea produselor dvs. datorita unor motive subiective (ex: nu va place, nu se potriveste sau pur si simplu nu mai doriti produsul) vi se va retine costul de transport achitat initial din suma restituita.
In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit (comanda peste 400 RON), vi se va retine costul de transport aferent de 21.99 RON.
Cum se poate returna un produs ?
- Ambalați corespunzător produsul pentru transport, în cutia originală sau într-o cutie de carton dur care să protejeze produsul în timpul transportului (adaugați toate accesoriile care au venit împreună cu produsul)
- Completati formularul de retur, accesibil aici: formular de retur
- Așteptați sosirea curierului si predati produsele pe care doriti sa le returnati catre acesta
- Cererea dvs. va fi solutionata in termen de 14 zile de la sesizare
Inainte de a returna produsul, va rugam ambalati-l cat mai bine (preferabil in ambalajul original) impreuna cu toate piesele si accesoriile cu care a venit. In cazul in care returnati produsul pentru restituire, trebuie sa predati
produsul asa cum l-ati primit (in ambalajul original).
Dacă produsul returnat este deteriorat, lipsesc piese componente ale produsului, cutia este deteriorată (inclusiv când este aplicat scoci / lipici direct peste cutie) se va opera o diminuare a valorii ce va fi returnată consumatorului cu costul pentru aducerea produsului în starea inițială.
Ce produse sunt ineligibile pentru retur?
- Produse care pot pune în pericol sănătatea consumatorului: produse de îngrijire persona lă, perii de păr, periuțe de dinți, sterilizatoare etc.
- Produse realizate la comandă personalizate pentru un anume client etc.
- Produse consumabile: Produsele din urmatoarele categorii sunt considerate consumabile si nu pot fi returnate: Becuri, Becuri led, Benzi Led, Cartușe de ceramică, Garnituri și sigilii, Cartușe pentru filtre de apă, Racorduri flexibile, Capete de duș, Mânere pentru baterii sanitare.
Pentru a consulta lista completă vă rugăm să accesați legea 449/2003 de asemenea vă rugăm să citiți articolul complet de mai jos!
Link catre articolul complet
Pot returna un produs achizitionat fizic din showroom?
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014.
Pot returna un produs achizitionat pe societate comerciala ?
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).
Pot returna un produs cu piese lipsă ?
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. (Art.14 pct. 3)
Dacă produsul returnat este deteriorat, lipsesc piese componente ale produsului, cutia este deteriorată (inclusiv când este aplicat scoci / lipici direct peste cutie) se va opera o diminuare a valorii ce va fi returnată consumatorului cu costul pentru aducerea produsului în starea inițială.